اشتباه در دکوراسیون
نوشته شده توسط : نقاشی ساختمان

یکی دیگر از روشهای تغییر دکوراسیون داخلی منزل تغییر فضای زیر پا است که تاثیر قابل توجهی بر اتاق دارد. برای این منظور گزینه های مختلفی وجود دارد:اگر فرش مندرسی دارید که اتاق را کیپ تا کیپ پوشانده، آن را با یک فرش جدید یا فرشی که در اتاق دیگر پهن شده تعویض کنید. کف را می توان مجددا پارکت کرد یا پارکت ها را پولیش زد. با انداختن فرش می توان یک سری از نواقص را پوشاند.

۳- توجه به مبلمان:
مبلمان یکی از موارد مهم در تغییر دکوراسیون خانه در داخل است. لازم نیست حتما آن ها را عوض کنید. بلکه می توانید از روش های دیگر مثلا تغییر چیدمان یا تعویض رویه استفاده کنید.

اتاق خواب بخشی که با طراحی دکوراسیون مناسب در داشتن یک خواب راحت بعد از فعالیت روزانه را به همراه خواهد داشت. در این تصاویر استفاده کاغذ دیواری هایی به رنگ بنفش را می بینید که در اتاق اول با رنگ روتختی و با تناژ روشن استفاده شده و در اتاق خواب دوم که اتاق کودک است برای تکمیل شادی رنگ سبز را ترکیب کرده و در اتاق خواب آخر رنگ قهوه ای را برای بخشیدن گرما به دکوراسیون انتخاب کرده است.

برای آنکه اتاق کودک خود را محیطی آرام و البته شاد کنید بایستی در قدم اول طراحی دکوراسیون و تزیین اتاق کودک را بنا به سن و جنس کودکتان انتخاب و اجرا کنید. راحتی و احساس آرامش کردن برای کودک نتیجه ای است که از دقت در این نکات حاصل خواهد شد پس تنها به این فکر نکنید که طراحی دکوراسیون اتاق کودکتان را با گرانقیمت ترین لوازم و سرویس چوب و خواب کودک تکمیل کنید بلکه قبل از هر کار بایستی به القای حسی بیاندیشید که از اتاق کودک به نوزاد ، کودک و نوجوان شما منتقل خواهد شد.

دکوراسیون کامل و تزیین اتاق کودک (نوزاد) پسر و دختر
رنگها را با روحیاتی کودکانه انتخاب کنید و با ترکیب رنگهای سرد و گرم تعادل دمای اتاق کودک را برقرار کنید. دکوراسیون اتاق نوجوان به طبع تفاوت های بارزی در طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب رنگ و تزیینات مدرن دارد.

به استفاده بهینه از فضا در دکوراسیون اتاق خواب و بازی کودک بیاندیشید. در این بخش انتخاب سرویس چوب و سرویس خواب اتاق نوزاد ، کودک و اتاق نوجوان در بخش خاصی قرار خواهد گرفت. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید سرویس چوب اتاق کودک علاوه بر رنگهای متناسب بایستی دسترسی ساده به وسایل بازی و لوازم دیگر را بنا به سن کودک محیا کند.

در دکوراسیون اتاق های کودکان و خردسالان دسترسی به اسباب بازی ها و ایمن سازی محیط و کف اتاق جزو اصول اولیه و تزیین مناسب روحیات این رده سنی در مرحله بعدی طراحی دکوراسیون داخلی اتاق بچه ها قرار دارد. نقاشی ساختمان

دکوراسیون اتاق کودک دوقلو با اتاق نوزادی که قل ندارد کمی متفاوت است. در اتاق خواب کودکان دوقلو همه چیز به توان ۲ در یک اتاق جای می گیرد. زمانی که کودکان دوقلو هم جنس باشند کار تزیین و انتخاب مدل تخت و کمد بچه کمی راحت تر است اما هنگامی که یکی از دوقلوها پسر و دیگری دختر باشد باید رنگهای مورد علاقه هر دو را به نوعی در تزیین اتاق کودک و طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد ترکیب کرد.ایده های این بخش مجموعه ای از مدلهای دکوراسیون شیک اتاق خواب کودکان دوقلو است که می تواند شما را در تزیین و انتخاب تخت و کمد دخترانه و پسرانه نوزادی تا نوجوانی کمک کند.

سقف اتاق کودک را به نسبت سن و شخصیتش طراحی و تزیین کنید. البته قبل از این مرحله، طراحی و اجرای سقف کناف و کاذب انجام می شود و شما بعد به سراغ نورپردازی و تزیین آن می روید. سعی کنید طرحی را که انتخاب میکنید برای شب نیز مناسب باشد و با خاموش شدن نور اصلی اتاق، طرح به نوعی گنگ و ناخوشایند به نظر کودکتان نرسد. تا حد ممکن در انتخاب رنگهاف به سراغ رنگهای آرامبخش بروید و برای تزیین دیوار و سقف اتاق کودک از استیکرهایی با طرح های مناسب استفاده کنید. در ادامه ایده هایی برای تزیین سقف و دیوار اتاق کودک را برایتان آورده ایم.

یکی از راههای زیبا کردن خانه این است که میان لوازم قدیمی و لوازم جدید تعادل برقرار کنید. یک ساعت قدیمی در یک خانه به سبک مدرن بسیار به چشم می آید. اگر هم اتاق یا خانه شما به سبک سنتی است، لوازم عتیقه مانند میزهای عسلی یا حتی کلکسیون دوربین یا ظرف های خود را با لوازم مدرن ترکیب کنید. با این روش این طور به نظر می رسد که وسایل خانه خود را طی چندین سال خریده اید، نه همه را با هم و یک جا.

دست به کار شوید و اوضاع درهم و برهم خانه را سر و سامان بدهید. اگر شما از فضای کوچک خانه خود رنج می برید گام اول این است که به فکر طبقه بندی و نظم دهی به آن باشید و همه جا را تمیز نگه دارید. هنگامی که مبلمان و وسایل خانه شما ظاهری تمیز و مرتب داشته باشند فضای منزلتان بازتر و بزرگ تر جلوه خواهد کرد. سعی کنید از قفسه های دیواری (شلف ها) به عنوان فضای نگهداری از وسایل کوچک استفاده کنید. وسایل بلااستفاده را به کسانی که نیازمند هستند ببخشید و آنهایی را که در مقطع زمانی خاص مورد استفاده قرار می دهید، به انبار منتقل کنید.

اگر در خانه ای اجاره ای زندگی می کنید و دیوارهای اتاق خواب شما سفید رنگ است، با توجه به اینکه امکان رنگ آمیزی دیوار ها وجود ندارد ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اضافه کردن رنگ به فضا روی مبلمان اتاق خوابتان برنامه ریزی کنید. با انتخاب رنگ های مناسب و با توجه به علایقتان رنگ و رویی شاداب را به اتاق خواب تان هدیه دهید. همانطور که در تصویر می بینید ترکیب رنگ سبز مغز پسته ای با قرمز آب اناری توانسته اتاق خواب زیبا را به وجود آورد.

 Nice Linker

نقاشی ساختمان

 

 




:: برچسب‌ها: دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: